19.3.12

accessories til krop og bolig

Weekenden har stået på to museums besøg (læs; Statens museum for kunst og Louisiana), café besøg, middag hos min moster og hendes kaniner og en smule shopping. 
På SMK så min mor og jeg, en udstilling kaldet 'FOS - one language traveller'. Hvilket var installationskunst inspireret af farver natur og teltduer? Meget flot og inspirerende! Den udstilling, der inspirerede mig mest var dog 'Andreas Gurskys' fotoudstilling på Louisiana. Den er helt utrolig. Billederne var super flotte! Man kunne virkelig se at der var talent og hjerne bagved. EN STOR ANBEFALING HERFRA!  
Selvom jeg ikke kunne få billederne med hjem fra Louisiana, købte jeg stadig en lille ting til værelset. Det er faktisk en 'lille' ting, som jeg har ønsket mig længe. En træ hånd fra Hay. Både Sille og Magnus synes den er lidt mærkelig, men jeg synes den er fantastisk! 




accessoriesene og bogen er køb i hhv. Halskæde og solbriller// H&M og Bog//Arnold busk.  

Hav verdens bedste solskinsdag derude! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar