29.3.12

Black & white

Sille

Photobucket

Kjole/Vila, leggins/H&M, sko/Billibi, armbånd/Plaza


Faktisk er det fra i går morges, men har først haft tid til at blogge om det nu, da jeg har travlt for tiden med SRO, skole, gøre klar til Kap Verde, både fysisk og psykisk - selvom den fysiske del (kroppen) ikke er helt klar til at blive vist i bikini!! og samtidig skal man have tid til at blogge!
Jeg var ude og shoppe med min veninde, Emma og spiste hjemme hos hende. Men ihvertfald fik jeg købt den trøje/kjole, som i ser på billedet! Den er fra Vila til 249 kr. 
Resten af dagen skal bruges på at få styr på rejsen til mandag og ellers glæde sig til at det snart er weekend, hvor jeg skal til 3x18 års fødselsdag og ellers hygge med min søde kæreste. I skal nok få et par billeder af outfittet, inden jeg drager til fest lørdag! God dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar