31.3.12

Top 3 - sko

Som noget nyt her på bloggen, kører vi hver lørdag en top 3 over en masse forskellige ting. I dag kommer den til at omhandle de sko, som allerede findes på hylderne herhjemme. 


Photobucket
Photobucket
Photobucket

3. Mine nye hvide plateau 'converse'. De er super fine, passer godt til rigtig mange ting også er de fantastiske at gå i. Desuden skaber de lidt 'edge' til looket. 
2. Mine brune støvler har virkelig været igennem mange ting; Roskilde festival, 2 vintre med sne og salt og flere rejser. Jeg synes stadig de er gode, selvom de egentlig er blevet lidt slidt. Jeg bruger dem både til shorts, lange bukser og kjole. 
1. Mine sandaler fra Stine Goya, ELSKER JEG! jeg synes de er vildt smukke og anderledes! Disse er min klare etter og jeg glæder mig allerede til de skal på, igen til sommer.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar