30.4.12

M..m..magasins

Photobucket
Photobucket

Modemagasiner, blade, bibler..? kært barn har mange navne. Disse A4-formede hæfter er kreeret for at inspirerer os, og for at få os som forbrugere, til at bruge en hulens masse penge; sæsonens sko, smykker, tasker osv. Det forsætter i en evighed. Nogle inspirationskilder udkommer en gang om ugen, mens andre kommer en gang om måneden. Så er de speciel editions, fødselsdags edition. Man skal jo have det hele med. Og det vil man gerne. 
Men ligeså sikkert som årstiderne skifter, skifter moden også. Man rydder ud i sine gamle blade, for at få plads til de nye. Jeg så en gang på en blog (kan ikke huske hvilken en!), at vedkommende klippede de vigtigeste indlæg ud og lavede en slags mappe med disse artikler. Personligt synes jeg at det er en super god idé, da man på denne måde kan udnytte sine blade optimalt og gemme de gode idéer. 

De blade som lander i min stak hver måned; ELLE og Eurowoman. Disse blade synes jeg leverer de bedste inspirationskilder. Det kan dog hænde, at jeg køber andre blade, såsom Illustreret Videnskab, Cover og andre. Dette er dog kun, hvis jeg synes at teksterne på forsiden ser spændende ud. 
Det var så en smule filosofi herfra.
// Caroline. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar