21.7.12

BIRTHDAY - Sille Sophie

Photobucket

I dag fyldte jeg 18 år. Jubiii, og derfor tænkte jeg at jeg ville vise mine rigtig gode gaver frem til jer. Her er godt nok kun et enkelt billede, men der kommer nogle bedre billeder i morgen. Jeg er rigtig blevet forkælet (det er jo også kun én gang i hele ens liv at man bliver voksen.. for første gang!) Jeg har haft en skøn!! dag. Vi har været på Bakken, redet hestevogn, været ude og spise og hygget! Jeg har i hvertfald haft en helt fantastisk dag!!!

2 kommentarer:

  1. About the Vee Speers posters. I´m sorry to say, but I haven´t found a single one. Maybe you can find them on ebay? I know that Fotografiska (in stockholm) have them. Maybe you can email them and ask if they ship world wide?

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you for your answer.
      I have searched everywhere for the posters now, and i still haven't find them anywhere jet. Sadly not, Fotografiske dosent ship to Denmark. So i have to wait until i visit Sweden next time.

      Slet