10.7.12

CLOTHES NEED SPACE TOO - Caroline Asta

Photobucket


I dag ankom de nye bøjler så. En ud af de mange pakker, der forventes at ankomme i denne uge. Sille og jeg har nemlig fortaget en del impuls køb i denne uge/weekend. Hvad der er købt, afsløres ikke endnu, da det er godt med lidt spændning. 
Det er virkelig rart at have fået mere plads på stativet, nu da jeg er sluppet af med de enorme træbøjler, jeg havde før. Det er som om at de nye bøjler også får tøjet til at hænge pænere. Jeg ved ikke om i har læst det indlæg med mit værelse. Nå.. men i det indlæg kan det ses, hvordan mit tøj hang før. 
Dette indlæg er måske ikke det mest spændende indlæg, og jeg kan da godt lige løfte sløret for at Sille og jeg, har lagt hovedet i blød for at finde nogle mere indholdsrige emner vi kan blogge om. Dette skal vi nok også skrive mere om, når vi har lidt bedre styr på det hele. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar