31.7.12

VACATION TIME - Sille Sophie

Photobucket
Torsdag nat drager Caroline og jeg (og resten af vores familie) på ferie i en uges tid. Jeg er slet ikke begyndt at pakke endnu og har slet ikke tænkt på hvilket tøj jeg skal have med, før nu. Jeg har sat to forskellige sæt sammen. Et til poolen/stranden og et til shopping- og aftenture. De er måske ikke så sommerlige i farverne, men man ved at sort altid er en sikker vinder. Desuden har jeg været på udkig efter en gul kjole, men har desværre ikke fundet en, der faldt i min smag endnu. Min bikini er fra Nelly og klipklapperne fra Havaianas. Jeg er dog ikke ejer af den fine transparante clutch fra Acne, men det ser både godt ud og er smart når man ligger i sandet.
Det andet outfit er simpelt. Sort kjole, Raybans og min Alexander Wang taske, som jeg fik i fødselsdagsgave. Jeg har desværre ikke modtaget den endnu, men snart er min baby i mine hænder. Har i været på ferie og planlægger i sæt ligesom mig inden?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar