19.8.12

ALEXANDER WANG - Sille Sophie


Photobucket
Endelig kom den. Hele vejen fra USA. Min elskede og fantastiske Rocco Duffel med sølv hardware. Selvom jeg lige har købt min Balenciaga, er det bare noget andet at stå med en taske i hånden, der er helt ny og vildt smuk. Og desuden har jeg et eller andet med tasker. Det gør bare et eller andet særligt ved ens outfit, som i mit tilfælde oftest er ret simpelt. Jeg kan sagtens se min nye baby stylet med et par sorte læderbukser, en strik og et par sorte Jeffrey Campbells eller en sort kjole, nu når vejret er så godt. 
Lige nu får i bare et enkelt billede, men når den skal bruges for første gang, skal jeg nok komme med nogle billeder!

2 kommentarer:

  1. Ååååh, den er så smuk! :)

    http://www.nataschacoester.dk/2012/08/giveaway-jane-konig.html

    SvarSlet