7.8.12

MODERN LIVING 01

Photobucket
Photobucket

Som et nyt indslag på bloggen, har vi valgt at forsøge med indlæg omkring bolig inspiration. Grunden til dette er blandt andet, at jeg snart flytter i egen lejlighed i København, og derfor vil bolig, inretning og møbler være en ret stor del af mit liv for en tid. Håber i vil tage godt imod indlæggene, og føle jer inspireret.
Når jeg på et tidspunkt flytter ind, vil jeg med glæde vise her på bloggen, hvordan lejligheden kommer til at se ud. Der går nok bare lige et lille stykke tid endnu, da vi stadig er i gang med de mere praktiske opgaver.
De første billeder jeg vil vise jer, kommer fra det svenske blad 'Skönna Hem' og er fotograferet af Anna Kern. Da jeg så disse billeder på tumblr, tænkte straks at jeg kunne bruge sådan en god idé i lejligheden. Jeg fandt mig derfor nogle oversize el-pære med en pæn fatning, som jeg kunne bruge til mit ligende projekt. De pærer jeg valgte at bruge, kommer fra Magasin og er fra mærket Muuto. De kan købes lige her til 400 kroner. 
Planen er, at jeg vil hænge lignende lampe over mit skrivebord, når jeg en dag når så langt med indretningen. Jeg synes det ser kodylt sejt ud, og håber virkelig at det bliver godt! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar