27.8.12

THIS FALL - Sille Sophie

Photobucket
Nu er det endelig blevet tid til at bloggen kommer op og køre igen, efter en lille pause. Vi lover at der nok skal komme en masse gode blog indlæg i fremtiden. Mens bloggen har stået stille, har jeg brugt min tid på at gå i skole, sove, lektier og endnu flere kedelige og seriøse ting. Det er skide hårdt at starte igen. Hvem var det der sagde at 3g var let
Efteråret venter lige om hjørnet og derfor har jeg sammensat to rigtig fine efterårsværdige sæt. Jeg er helt vild med trøjen fra Acne, som jeg har set inde på Goodbye Babylon. Desuden mangler jeg mig en rigtig lækker, varm striktrøje jeg kan putte mig i, nu når det bliver koldt. Resten af tøjet findes heldigvis allerede i min garderode. De docs jeg har nu, måtte ellers gerne blive udskiftet med disse! Eller de smukke Acne Pistols. Jeg må hellere finde mig et arbejde...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar