2.9.12

FAVORITE BRAND - Caroline Asta

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Personligt, synes jeg at det er svært at vælge et enkelt brand som er det totale favorit brand. Der er nemlig mange designer der har noget godt at byde på og det derfor er svært at låse sig fast.  
Dog hvis jeg skulle vælge ét som står højt på min liste, så er det svenske mærke Tiger of Sweden, helt sikkert et god bud for mit vedkommende. Jeg er ret vild med deres enkelte skandinaviske design med et twist af business. Bare lige for at indrømme det, så er det meget den stil jeg hyper i øjeblikket. Specielt er jeg vild med deres kjoler i uld-materiale og jeg har faktisk lige købt to, og så lige en gråmeleret trøje i et asymetrisk cut.. men det kan i se senere.  
Ovenstående billeder er udvalgt fra deres A/W 12 collection. De outfits som kan ses på billederne, er valgt fordi jeg synes der er gode muligheder for inspiration til nu hvor  de kolde måneder rammer os.
Håber i har en fantastisk søndag derude.  

2 kommentarer:

  1. Virkelig en fed blog! Følger dig nu på bloglovin!
    Måske du også ville hjælpe mig lidt og følge mig på bloglovin og evt. like min facebook side- det ville ihvertfald være skønt!

    http://www.bloglovin.com/blog/3982880/kathrineedwards

    http://www.facebook.com/KathrineEdwardsBlog

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak! Vi tjekker i hvertfald lige din blog ud! :-)

      Slet