28.9.12

GET TO KNOW THE BLOGGER - Sille Sophie


Photobucket
Her kommer et lidt mere personligt indlæg af slagsen. Jeg tænkte at det kunne være sjovt, hvis i fik lidt random facts. Bare så i får en lidt bedre idé omkring hvem jeg er! I må meget gerne give noget feedback på det. Om det er noget i vil se mere af, eller om jeg burde holde mig til the casual blogging. 

Jeg er rigtig lav. Jeg er den laveste i min klasse og er kun 158 cm høj - eller måske skulle man kalde det 158 cm lav. Da jeg var mindre ville jeg gerne være højere, men nu har jeg lært at leve med det og det er da også et plus, at uanset hvor høje mine sko jeg tager på er, er jeg altid lavere end Mads. Jeg er en kæmpe fan af Harry Potter. Jeg elsker, elsker, elsker bøgerne og filmene. Jeg kan nemt bruge flere timer på at leve mig ind i det fantastiske univers. Jeg er normalt ikke meget til den genre, men Hr. Potter har virkelig fanget mit hjerte. Jeg kan også afsløre at min første tatovering også skal have noget med det at gøre. Jeg kan ikke lade mit hår være. Der skal hele tiden ske noget nyt med håret og det har efterhånden også været igennem lidt af hvert. Diverse striber, sort, brunt, orange, blondine, dreadlocks, lilla spidser og ja, nu er det platinblond. Det er jeg faktisk rigtig glad for, så jeg har planer om at beholde det i et godt stykke tid endnu. Jeg elsker at rejse. Det bedste jeg ved, er at opleve verdenen, gerne sammen med dem jeg holder af. Når jeg er færdig med gymnasiet regner jeg stærkt med, at jeg skal ud og rejse i et stykke tid og se hele verden. Jeg synes det er enormt spændende at møde de forskellige kulturer, lære sprog og bare opleve noget helt nyt. Inden jeg dør skal jeg også have besøgt alle kontinenterne. Jeg mangler dog stadig at besøge de sidste 3. 

2 kommentarer:

  1. Alexander Grabowski28. september 2012 kl. 17.05

    Not bad Sille, så ved jeg lidt mere om min dejlige klassekammerat :)

    SvarSlet