12.9.12

LATE SUMMER - Caroline Asta

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucket

H&M Angora hue, DAY Birger et Mikkelsen skjorte, Won Hundred strik, Samsøe Samsøe shorts og Underground Creepers 

Godt at lektielæsning også kan blive gjort udenfor, nu når det endelig er så godt vejr. Jeg må indrømme, at jeg har MEGET travlt for tiden, og dette går nok lidt udover bloggen.. men lige nu kalder den virkelig verden meget på mig, og der er en hel masse ting, der skal ordnes med ny lejlighed, studie og det med at være socialt engageret. 
Dagens outfit så ikke helt sådan ud i morges, men da jeg kom hjem var det simpelthen så varmt, så jeg valgt at skifte til shorts i stedet for de lange busker jeg egentligt havde på.. Ellers er det et meget simpelt outfit, som passer godt til det med at have forlæsning i en biograf. Ja, vi hygger meget på de videregående uddannelser. 
Huen er en ny en af slagens.. eller det vil sige at jeg har fundet den i en skuffe herhjemme og tænkte at det ville være en sød lille ting til min efterårs garderobe. Faktisk er både Sille og jeg ret glade for hue-looket.. selvom det måske blev lidt hypet sidste efterår. It still works for me.
Håber i nyder jeres sommerdag derude!

1 kommentar:

  1. Super fed blog! Følger dig via bloglovin nu- måske du ville gøre det samme ved mig? Det ville ihvertfald være super skønt! :-)
    Har også en facebook side, du skal være velkommen til at kigge forbi! :-)

    http://kathrineedwards.bloggersdelight.dk/

    http://www.bloglovin.com/blog/3982880/kathrineedwards

    http://www.facebook.com/KathrineEdwardsBlog

    SvarSlet