14.9.12

WALKING IN A DREAM - Caroline Asta

Photobucket

Modstridende. Ja! Slet ikke noget jeg normalt ville bevæge mig rundt i normalt. Ja! .. men hvor er den kjole bare smuk. Bare hele konceptet med blonderne, de florlette ærmer og længden. Jeg er totalt fortryllet. Den ligner jo noget fra et eventyr. 
Kjolen blev vist under New York Fashion Week, og kommer fra Marchesa RTW Spring 2013 kollektionen. Jeg kender ikke på forhånd designeren, men noget tyder på at hele kollektionen skal tjekkes ud. 
Lige nu drømmer jeg bare om at den hænger på mit tøj-stativ i morgen, så jeg kan iføre mig den om aften. Den er virkelig gude smuk! SUK.

Billedet er fundet på bloggen Oracle Fox

2 kommentarer:

  1. Hvor er det en smuk kjole(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor der bliver fundet 3 vindere(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-12.html

    SvarSlet