27.9.12

TATTOO INSPIRATION - Sille Sophie

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Selvom jeg ikke har fået min første tatovering endnu, er jeg fuldstændig fascineret af denne form for kropsudsmykning. Overstående tatoveringer er alle sammen helt vildt smukke, simple og feminine. 
Jeg er helt vild med små citater. Især den første, på lårene hvor der står "Little details that make life better"
Mine forældre fortæller mig altid at man skal passe på hvad man får lavet. Både på grund af fremtidige jobmuligheder, men også hvordan man kommer til at fremstå i al almindelighed.
Men selvom jeg hele tiden bliver advaret om risikoen ved at få sådan en tatovering, kan jeg ikke lade være at tænke på hvor almindeligt det er blevet at få alverdens ting tatoveret. Folk der ikke engang er fyldt 18 får da også tatoveringer i dag. Også steder, de kommer til at fortryde om 5 år. Enten når de skal ud i den virkelige verden og have et arbejde eller af helt andre årsager.
Selvom jeg er helt forelsket i tatoveringer, synes jeg virkelig at det er noget man skal tænke over. Længe og grundigt. Det skal helst have en betydning, da det oftest er det, der gør den endnu smukkere. Alle de tanker og følelser der er lagt ind under huden.
Jeg har allerede planlagt min første tatovering og jeg glæder mig helt vildt til at få den. Nu skal jeg bare være helt sikker på at det er noget jeg vil have resten af mit liv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar