4.9.12

WHILE YOU WERE ASLEEP - Caroline Asta

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Bluse Tiger of Sweden, Bukser Diesel, Sko Mentor, Taske Balenciaga Velo & Halskæde 2'nd Day

Billederne til dagens outfit er taget udenfor i det værste stormvejr. Måske lidt overdrevet, men det er ihvertfald derfor mit hår ser så messy ud..
Jeg er faktisk helt vildt glad for min nye trøje. Jeg elsker den gråmelerede farve, det asymetriske cut også den måde, hvorpå blusen formår at skabet et afslappet look alligevel. På det seneste er jeg blevet ret vild, med lige præcis denne type basic tøj. Jeg skal virkelig have skaffet mig nogle flere, af sådan nogle langærmede oversize bluser i forskellige farver. Jeg vil ihvertfald gerne have en i sort og hvid. Jeg er overbevidst om, at denne type bluse nok skal blive gode, nu når efteråret er på vej, tildels allerede er over os. Øv! Den eneste god ting, ved at varmen snart forsvinder, er at man kan iføre sig en masse dejlig strik og fede støvler. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar