10.10.12

BUTTON-UP - Caroline Asta

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket


Show-off  af fødselsdagsgaver! wuuhuu.. 

Da jeg nu 'endelig' er flyttet i lejlighed, så har jeg oplagt nok fået en masse super fede og brugbare bolig sager.
En af de gaver som jeg synes i skal se først, er disse flotte knager kaldet 'Button-up' fra Bent Hansen. 
Personligt synes jeg, at de er VILDT smukke og jeg glæder mig uendeligt meget, til at de skal sættes op ude i gangen. Jeg får verdens smukkeste lejlighed! 

Knappen kan bruges på to måden; enten kan man hænge bøjler, på det metal-stykke der sidder bagved, ellers kan man hænge overtøj udover dem. Jeg fortrækker klart, den første metode, da det jo ville været super ærgeligt at hænge noget over dem. 

Knagerne kan fås i mange forskellige farver, mønstre og tekstiler. Mine er fremstillet af henholdsvis; sort og blå filt, mønstret stof og sælskind. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar