22.4.12

Dagens outfit

Photobucket Photobucket Photobucket
Strik/Zara, nederdel/Zara Basic og solbriller/Rayban 

Så er endnu en uge gået og nu er det søndag aften. Vi var tidligt oppe i morges og spinne og ellers har vi brugt en helvedes masse tid i bilen på vej til Sjælland igen. 
Som det ses på billederne er jeg igen i det sorte outfit, med en transparent sort nederdel. Den købte jeg i London i efterårsferien sidste år! Jeg har været rigtig glad for den og drømmer om at købe en der minder om i nude, som kan ses her. Men som altid har jeg en kæmpelang liste over de ting jeg gerne vil have, men uden job er det ofte svært. 
Dog har jeg snart nogle nye sko jeg gerne vil vise frem, når de kommer med posten! I kan godt glæde jer - og jeg vil meget gerne høre jeres mening! 
Caroline kommer også med et spændende indlæg senere om vores nye sunde livsstil (se min sunde morgenmad!!) men ellers må i have en god aften! 
Kram fra Sille

Ingen kommentarer:

Send en kommentar