22.4.12

Et nyt familie medlem - og en ny livsstil

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Ja okay! overskriften er egentligt ret misvisende, da det slet ikke er en rigtig familie forøgelse der er tale om.. Anyway, det handler om at jeg nu har fået en ekstra figur i Kay Bojesen-serien. Det skal lige siges, at jeg kun har aben i forvejen, men jeg synes at figurerne er virkelig smukke, klassiske og tidsløse bla. pga. trædesignet. Jeg har endnu ikke besluttet mig for, hvor den nye fugl skal bo, men det kommer nok henadvejen. Den finder nok sin plads, enten oppe på mit værelse ellers må den gemmes til den dag, jeg endelig flytter hjemmefra og den derved kan komme til sin ret. 
Den nye livsstil som også lige skulle nævnes i dette indlæg, er et lille forsøg Sille og jeg starter på i morgen. Det kaldes for en udrensningskur, og skulle være godt for både krop og sind. Kuren går ud på, at man kun spiser frisk frugt, grønt og ting som ikke behandlet på forhånd. I virkeligheden er vi slet ikke store fans af grønsager, men nu har vi efterhånden både prøvet JRF-health program, diverse suppe - og sundhedskure.. Så vi synes at dette skulle have en chance. 'Forsøget' kommer kun til at løbe over en uge og det er egentligt mest fordi vi synes det ville være skægt, at prøve at leve lidt anderledes end vi gør til hverdag. Jeg er personligt den STØRSTE fan af slik. Det er en forbandelse for mig, så nu vil jeg gøre et forsøg og .. måske blive en sundere person, hvem ved. 

Hav en smuk søndag. Caroline.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar