25.4.12

Just another busy day

Photobucket PhotobucketPhotobucket

Dagen i dag har stået på fridag: morgenhygge med kæreste, samfundsfagsaflevering, hygge med min dejlige kaninus, teori, mere aflevering og nu sidder jeg her og har endelig tid til at blogge lidt! Billederne er taget med min iphone, så det er derfor de er mindre end de plejer - og det undskylder jeg lidt, men jeg har været lidt sløv til at huske mit kamera på det seneste. 
I går var jeg på manøvrebane.. og ja. Det var meget sjovt. Jeg gik i stå et par gange og sådan noget - men det skal jo læres før eller siden og nu er jeg i fuld gang med at tage kørekort! 
Det øverste billede viser mine nye fine hvide blondesokker med sort kant. 
Endelig skal der slappes af, jubiiii - selvom den burde stå på rengøring af værelse. Når vi får gjort hovedrent, viser vi vores værelser frem!
Sille Sophie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar