13.6.12

BUSINESS WITH A TWIST OF ROCK - Caroline Asta

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Billeder af dagens outfit direkte fra arbejde af. På arbejde i dag var jeg iført: skjorte/Malene Birger, kjole/Designers Remix, leggings/Wolford og støvler/ Dr. Martens. Skoene er nok mest på for at understrege min personlige stil og er et modspil til den mere elegante del af mit outfit. Jeg vil gerne indrømme, at det er nogle lange dage jeg har og jeg meget ofte er helt færdig når jeg kommer hjem fra arbejde af. Så det med overskud, er der ikke så meget af for tiden. Når det så er sagt, så er jeg faktisk meget glad for at arbejde der hvor jeg gør. Det er altid en god ting for mit vedkommende at komme på arbejde. Når jeg bliver 'stor' ville jeg ikke have noget imod, at arbejde i en stor virksomhed. Om det så bliver som CBS-uddannet eller medicinsk-udannet, det må tiden jo vise. Det er ret vildt, når man tænker over det, at jeg er nået til et sted i mit liv, hvor jeg skal til at tage en af livets store beslutninger. En beslutning som jeg nok kommer til at hænge på resten af mit liv. Det er ingen hemmelighed, at jeg har brugt et halvt år på DTU, på en uddannelse som ikke var noget for mig. Derfor synes jeg det er ekstra vigtigt for mig, at jeg ikke vælger forkert endnu en gang. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar