12.6.12

SPORTS - Caroline Asta

Futter med fart i. Sådan tror jeg faktisk, at jeg vil døbe mit nyeste køb. For mig er de ihvertfald ret race. Hvis nogen havde spurgt mig for nogle måneder siden, om jeg ville have nogle løbesko som man kunne se på flere kilometers afstand, ville jeg nok have svaret nej tak! jeg er vild med de standard hvid/blå nike sko jeg har. I dag ved jeg så at mit svar ville være; ja, de er super fede.
Normalt er jeg ikke ret meget til neon, men jeg synes egentligt at det er ret ok, når man skal være sports lækker.
.. Når jeg tænker over det, er faktisk en underlig tendens. At være lækker imens man træner. Det burde jo være ligemeget om du har den nyeste mode inden for sportstøj, men hvis du selv går i fitness, så kan man tydeligt se at slidte gamle t-shirts er blevet skiftet ud med nyt og smart trænings-lir.
Jeg må nu erkende, at jeg bruger ret meget tid nede i sådan et center og derfor synes jeg ligesom at jeg blev nød til at forny min sports garderobe. Desuden har jeg de værste mongol fødder, som træder ret skævt og derfor kræver ekstra god støtte. Endnu en grund til at de gamle sko måtte udskifte. Som i nok kan se på billedet, er der endda matchende sports BH til. Jeps! jeg er nu helt klar til den kommende aktivitets weekend og fremtidige fitness workouts.


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar