23.6.12

EARRINGS WITH EGDE - Caroline Asta

Materialistisk overflod på det grænsende til shopping mani. Sådan kan man vidste godt beskrive den periode af mit liv, jeg befinder mig i. Jeg shopper ihvertfald hele tiden. Det kan også godt være at det skyldes, at der udsalg i øjeblikket og man kan få en masse ting til den halve pris. Det er ikke til at sige. 
Dagens nyeste køb er disse øreringe fra Erbs & Bjerke.. og nogle sorte flats også liiiiige en kjole samt et ekstra par af disse skønne øreringe til Sille. Nå. Det er ikke et mærke jeg kender i forvejen, men jeg må sige at jeg elsker disse øreringe derfra. De er fremstillet udfra plexiglas og i stedet for sådan et shiny look har de fået et mere rustikt look. Det er vildt fedt. Specielt fordi nu har jeg fået et par øreringe som jeg faktisk har lyst til at have på uden at jeg føler mig som en pynte prinsesse. 
Får i udnyttet, at der er udsalg? 

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar