24.6.12

LORTEVEJR OG EKSAMEN - Sille Sophie

I skrivende stund sidder jeg i toget på vej til Odense. Jeg tænkte det var på tide med et indlæg, men jeg har alligevel ikke noget at skrive om. Jeg er fuldstændig ude af inspiration. Det er sgu lidt deprimerende! Jeg kæmper med at få læst op til min sidste eksamen på onsdag, og det går .. ikke så godt... Men hvis der er nogle søde læsere, der har nogle gode naturgeografi noter tager jeg meget gerne imod dem.
Måske skyldes min manglende inspiration vejret, længslen efter sommerferie eller at jeg bare ikke kan finde ud af naturgeografi. Måske en blanding af det hele. I hvertfald håber jeg at bloggen bliver lidt bedre, nu når jeg får sommerferie :-)
Her var så et indlæg om absolut ingenting! Jeg håber i nyder jeres søndag (gerne under en dyne med film)

Photobucket

Ingen kommentarer:

Send en kommentar