24.6.12

SECONDHAND SHOPPING WITH THE BOYS

Photobucket Photobucket Photobucket

Dagens loppefund fra et af de lokale loppemarkeder. Der er næsten intet bedre end at bruge en fridag, på at snuse rundt i folks aflagte sager, man kan næsten altid finde noget brugbart som er lidt sjovt og anderledes. Se bare den finurlige taske som jeg har købt mig i dag. Det er egentligt mest formen som jeg synes var sjov, og til en tier, så skulle den da bare med hjem. Den skal bare styles på den rigtige måde, med en fin kjole, bare sommer ben og herreinspirerede sko. 
LP'en skal bruges til et lille kunst projekt som jeg er i gang med. Hertil skal der bruges en masse sort/hvid billeder af mennesker i skæve vinkler. Det bliver selvfølgelig først færdigt, den dag jeg faktisk flytter. Så der går nok noget tid inden i kan få lov til at se det. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar