17.7.12

LOOK AT MY BAG - Sille Sophie

PhotobucketPhotobucketPhotobucket

Jeg har lige erhvervet mig en ny taske. Faktisk en billig en af slagsen. Den er købt for 100 kr på tilbud i H&M. Den er lidt mere orange end på billederne og giver lidt farve til ens outfit, som i mit tilfælde oftest består af hvid, grå og sort. Jeg synes den ser rigtig fin ud til min lange, sorte nederdel fra Zara og en hvid top. Den går i hvertfald an, indtil jeg en dag får fingrene i min elskede Alexander Wang Rocco Duffel. Den ville til en hver tid slå min orange H&M taske, men indtil da går den an, for den har en rigtig god størrelse. 
Jeg har også købt mig en strik og et armbånd fra Ebay jeg venter på at modtage. Det skal i nok få lov til at se meget snart. 
Jeg håber i hygger! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar