26.9.12

EARLY BIRDIE - Sille Sophie

Photobucket
Vila strik & Acne kjole

Godmorgen til alle jer søde læsere. Her kommer et tidligt indlæg, da klokken kun lige har slået 8. Som i nok kan gætte jer til, skal jeg i skole. Men derfor skal i ikke snydes for et photobooth outfitbillede. Min kjole har i set mange gange før, men strikken er Carolines og er helt ny. Den er virkelig dejlig varm. 
Noget andet nyt er mit hår. Jeg har fået klippet de meget slidte spidser af her i weekenden! Hele 10 centimer er røget.
Jeg tænker at der snart kommer en vlog på bloggen omkring mit hår, da mange har spurgt hvordan og hvorledes.
Hav en skøn dag! 

4 kommentarer:

  1. Er rigtig betaget af jeres fine blog, har læst den hele igennem. Dit hår er rigtig smuk ink. dig :-)
    Mine veninder og jeg har selv planer om at farve vores hår imorgen, men vi ville rigtig gerne bruge din videoguide til det. Håber den når at komme ud, da vi er rigtig nervøse. Jeg er nu fast læser af jeres helt fantastiske blog.

    Knus Caro <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er det dejligt at høre! Det fik mig til at smile! :))
      Hvis jeg får tid til det, laver jeg den i aften, så håber jeg at jeg kan hjælpe jer!
      Kram tilbage fra mig

      Slet