24.9.12

MY FAVORITE SHOES - Sille Sophie

PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket
Lige for tiden er disse to par sko mine favoritter. De øverste er mine Jeffrey Campbell Litas i ruskind og de andre kender i jo allerede i forvejen. Nemlig mine helt nye Adidas. Lige siden jeg fik dem, har de siddet som limet på mine fødder. 
At vise et par høje sko er måske lidt modsigende. Jeg snakkede jo om at når jeg gik fest, var det oftest i sneakers, og også selvom de smukke høje Litas ikke bliver brugt sindssygt flittigt elsker jeg dem stadig. De er tilpas klodsede og overraskende lækre at gå i. 
Andre sko jeg er enormt glad for er mine sorte Converse. Også selvom de er slidte efter en tur på Roskilde Festival, mine Doc Martens og mine plateau sandaler, som nu skal gemmes væk indtil næste sommer. 
Som i læsere nok kan fornemme det, har jeg en stor passion for sko og som jeg snakkede om tidligere mangler både Acne Shank, Acne Pistols og et par sorte Litas i på min hylde. Jeg vil gerne lave et indlæg om alle mine sko, hvis i er interesserede?

2 kommentarer:

  1. Jaaaaaa !!! Forhelvede. Haha.

    - Rikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, et styks indlæg om sko kommer i løbet af ugen!

      Slet