19.9.12

GOING OUT - Sille Sophie

Når jeg skal ud, møder jeg aldrig op i fine kjoler og høje stilletter. Jeg er mere den type der møder op i et par bukser og sneakers. De to overstående outfits er noget jeg meget gerne ville iklæde mig til de næste par fester. Jeg har fået solgt min Reebok Classic og jeg har allerede sat mine øjne på et par Nike Air Max, som gerne måtte sidde på mine fødder. Selvfølgelig skiftevis med mine Adidas. 
Selvom tøjvalget oftest blivers simpelt, går jeg enormt meget op i de små detajler, som neglelak, læbestift, smokey eyes og sølv smykker. Dette er også rimelig vigtigt, da jeg ellers komme til at ligne en der skal i skole i stedet for fest. 

4 kommentarer:

  1. Armbåndet hvor er det fra ?!

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige her: http://www.josephm.com/ladies-store-8/jewellery-39/tutti-jewellery-rachelle-antique-silver-feather-357025.htm

      Slet
  2. Hvor er den sorte t-shirt fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er fra Acne og kan findes på deres hjemmeside :-)

      Slet