21.9.12

PICTURES OF MY CLOTHES - Sille Sophie

PhotobucketPhotobucket

I dag er sådan en rigtig efterårsdag. En dag, hvor det er alt for kold, at have t-shirt på. Men da jeg lige har fået denne fine grå t-shirt fra H&Ms mandeafdeling, er jeg jo nødt til lige at vise den frem. 
Den er fantastisk blød, har en fin v-udskæring og er tilpas oversize. Og til den pris burde man købe en hel masse af den, da det er sådan nogle der kan redde en tøjkrise, sammen med et par sorte jeans. 
Selvom den ikke kommer til sin fulde ret på billederne, kan i vel godt ane hvordan den er. Bare helt enkel. 
I får desværre ikke lov til at se mig i fuld figur. Det er jo ved at være mørkt om morgenen.. Så bliver det lidt hårdere at komme op om morgenen og så er man lidt ekstra træt! Jeg synes i hvert fald at jeg ser sådan ud. 

4 kommentarer:

  1. Sikke en fin blog, glad for jeg faldt over jeres fine blog! Jeg er nu fast følger. Sille, hvilken hårfarve bruger du hvis du selv farver hår? :)

    xx Emma

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Det er vi rigtig glade for :)
      Jeg bruger en fra Schwarzkopf, der hedder Silver Blonde!

      Slet
  2. Vil du ikke lave et indlæg om hvor tit du farver hår og hvilke produkter du bruger? Det er jeg meget interesseret i. :-)

    xx Emma

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo selvfølgelig :-) Det skal jeg nok gøre i løbet af ugen!

      Slet