8.10.12

BLACK DOCS - Sille Sophie

PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Så er jeg tilbage i kolde Danmark igen, efter en hel uge i 30 graders varme og søde mennesker. Det har været en rigtig skøn studietur, med masser af gåture, lækre drinks, spaniere og selvfølgelig shopping. Jeg har ikke fået købt helt vildt mange ting, men dem jeg har fået købt er jeg helt vildt glad for. Hellere kvalitet frem for kvantitet. Jeg har blandt andet fået købt disse lave Dr. Martens i sort. Jeg er helt vild med dem, og de har siden siddet som limet på mine fødder. Jeg har også fået købt den fineste efterårs- og vinterjakke. Den kommer på bloggen i løbet af ugen.
Jeg har fået taget rigtig mange billeder, men da det jo primært er en fashionblog, ved jeg ikke helt om jeg skal lægge billeder op. Kun hvis der er stemning for det. Hvad siger i?

Jeg håber at i har haft en god uge, og nu skal der nok komme gang i bloggen igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar