2.10.12

GEORG JENSEN - Caroline Asta

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Det er lidt skægt hvad man finder, når man er i gang med at pakke alle ens ting og sager ned. Jeg mindes at have fået denne halskæde, da jeg for længe siden gik i ottende klasse. Dengang syntes jeg egentligt at halskæden var ret grim, og det er nok også derfor den har været gemt væk så længe.. men nu synes jeg faktisk at den er ret fin. Det er lidt skørt, hvordan man ændrer sin smag gennem tiden. Heldigvis! kan jeg bare sige.
Smykket er skabt af Georg Jensen og er udformet i oxideret sølv. Så som i nok kan se har kæden ligesom sådan et vintage-feel over sig, hvilket komplimentere den stil jeg rocker i øjeblikket meget godt. haha. 

Om halskæden bliver en fast del er min gardarobe, er lidt svært at sige. Jeg skal nok selv se den på, inden jeg udtaler mig om dette.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar