1.10.12

RE-DESIGN YOUR IKEA FUNITURE - Caroline Asta

Photobucket
Photobucket
Photobucket
I går havde vi en lille snak om det med IKEA møbler, og lad os forsætte med den snak i dag. Når man som jeg er studerende, og lommerne ikke altid er lige fulde, så er IKEA en god løsning. Det er billige møbler i en rimelig kvalitet. Møblerne er lette at samle og fungerer jo meget udemærket. Enormt praktisk må man jo sige.. Dog må jeg indrømme at jeg ikke altid er så glad for at holde noget SÅ standard, jeg kan godt lide at sætte mit eget præg på tingene.. eller i dette tilfælde Mykeas. Jeg sad i dag og skulle finde på gode idéer til hvordan jeg kunne gøre mit IKEA skab lidt anderledes. Jeg havde mange forskellige idéer; tapet, maling osv., men i min søgen, stødte jeg på den hjemmeside der hedder www.thisismykea.com. På denne hjemmeside sælger de en form for stickers, man kan sætte på sine møbler og faktisk, så er disse klistermærker ret så fede. Jeg har på nuværende tidspunkt allerede fundet mine to favoritter. Disse kan ses på ovenstående billeder. Det er et super fedt koncept og der er lidt kunst for enhver smag.
Gå ind og tjek hjemmesiden ud, det kan jo være det også er noget for jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar